Nasza strona internetowa powinna odpowiadać ofercie, którą kierujemy do naszych klientów. Dlatego też podjęliśmy decyzję o zmianie nie tylko samej oferty, ale i prezentacji tej oferty.
Zmianie podlega bardzo wiele elementów naszej reprezentacji wizualnej: logotyp, paleta barw, kontrasty, materiały wizerunkowe, poligraficzne i marketingu internetowego. Więcej na ten temat znajdziecie we wpisie nt. „Zmiany wokół wizerunku marki Lemonova”.
Nasza nowa strona internetowa jest produktem tej zmiany. Zawiera o wiele więcej informacji na temat prowadzonych przez nas usług i wytwarzanych realizacji. Już na dobre pożegnaliśmy koncepcję agencji reklamowej czy kreatywnej. Nadal pracujemy jako zespół rozproszony podzielony zadaniowo i projektowo. Skupiliśmy się jednak na wytwarzaniu oprogramowania i wspieraniu firm we właściwym dotarciu do klientów właśnie za pomocą oprogramowania.
Mamy nadzieję, iż nowa odsłona strony i oferty firmy pozwoli na łatwiejsze zrozumienie tego, czym zajmujemy się na co dzień.