Natychmiastowa komunikacja z klientami

Komunikatory działają przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Twoi konsultanci mogą spać spokojnie.

Bezpośrednia forma sprzedaży

Z pomocą chatbotów możesz dokonywać sprzedaży i obsługi swoich klientów.

Proste narzędzie wsparcia produktowego

Chatboty mogą prezentować ofertę firmy oraz odpowiadać na pytania produktowe.

Wdrażamy inteligentne narzędzia komunikacji

Messenger

Najpopularniejszy komunikator ze stajni twórców Facebooka. Ma najwięcej użytkowników i jest niezwykle elastyczny w konfiguracji i programowaniu funkcji.

Drift

Proste i skuteczne rozwiązanie do komunikacji live z klientami na stronie internetowej. W kilka minut możesz zainstalować ten prosty aczkolwiek wydajny chat online.

Tidio

Tidio to polski producent oprogramowania do komunikacji biznesowej. Ta genialna w swojej prostocie aplikacja działa już na ponad 300 000 stron.

Google Dialogflow

Wykorzystujemy potężną chmurę obliczeniową Google, elastyczność Firebase, ultraprzyjazny interfejs użytkownika oraz powszechność zastosowań.

Amazon Lex

Na co dzień korzystamy z wielu narzędzi Amazon Web Services. Wykorzystując potężne narzędzie sztucznej inteligencji możemy tworzyć unikalne rozwiązania komunikacyjne.

Azure Bot

Azure to nie tylko chmura obliczeniowa. To przede wszystkim środowisko programistyczne dla mikroserwisów, które świetnie sprawdza się w komunikacji urządzeń z użytkownikiem.

Jakie procesy wspierają boty?

Wsparcie produktowe

Twoi konsultanci muszą spędzić długie godziny na poznawaniu produktów, które oferujesz. Edukacja wewnętrzna kosztuje, a z każdym nowym pracownikiem ten koszt rośnie.

Boty mogą przechowywać nieograniczoną ilość informacji o produktach komunikując się z centralną bazą informacji w Twojej firmie, jak np. strona internetowa czy dokumentacja produktowa.

90% pytań produktowych zadawanych przez klientów to pytania powtarzalne…

Realizacja zamówień

Zamawianie prostych produktów i usług może być z powodzeniem obsługiwane przez boty. Wystarczy zintegrować bazową aplikację web poprzez API.

W procesie zamawiania można włączyć menu produktowe, logistykę, płatności, a nawet obsługę posprzedażową i reklamacyjną.

Dzięki możliwości integracji z zewnętrznymi usługami, w jednym małym okienku komunikatora Twoi klienci mogą kupować towary, zadawać pytania, śledzić przesyłki i składać reklamacje.

Baza wiedzy i pomoc techniczna

Nikt nie wie wszystkiego? To nieprawda! Z pomocą Dialogflow czy Amazon Lex możemy skanować Twoją obecną bazę wiedzy i odpowiadać na każde, nawet najtrudniejsze pytanie Twojego klienta.

Sztuczna inteligencja umożliwia także sugerowanie dalszej lektury, która wiąże się z zadawanym pytaniem. Jeśli więc Twoi klienci kupili zmywarkę, mogą potrzebować pomocy w instalacji, konfiguracji czy eksploatacji urządzenia.

Dzięki użyciu botów, czas reakcji i odpowiedzi na pytania klientów zmniejsza się średnio z 5 minut do 90 sekund!

Kontakt live

Jeśli zachodzi taka potrzeba, lub jeśli pytanie wychodzi poza zakres automatycznej bazy informacji, można połączyć się z konsultantem. Komunikator zawsze powinien umożliwiać taką opcję w godzinach pracy biura.

Chcesz mieć taki komunikator na swojej stronie?

Napisz do nas. Wdrożymy i skonfigurujemy go dla Ciebie nawet w 48 godzin od zamówienia.

W zależności od wybranej aplikacji komunikatora możesz dowolnie zmieniać kolory, czcionki, logo firmy oraz dostosować automatyczne odpowiedzi.

Napisz do nas

Technologia

Za wielkimi dokonaniami stoi najlepszy produkt. Aby bezproblemowe wdrożenia były możliwe, korzystamy tylko ze sprawdzonych rozwiązań.

MobileMonkey

Amazon Lex

Azure Bot

Chatfuel

Google Dialogflow

IBM Watson