Proces wdrożenia
Planujemy
Wspólnie ustalamy spójny i ekologiczny harmonogram wdrożenia.
Przygotowujemy
Kompletujemy zestaw informacji potrzebnych do właściwego przeprowadzenia wdrożenia.
Implementujemy
Doprowadzamy do żądanego efektu i kształtu według założeń projektowych.
Monitorujemy
Gwarantujemy niezachwianą pracę wdrażanych środowisk i aplikacji.
Przenieś do nas swoją aplikację
Architektura usługowa
Przygotowujemy architekturę usługową opartą o chmurę Amazon Web Services, Google Cloud Platform i Microsoft Azure.
Całkowita automatyzacja
Konfigurujemy całkowity proces automatyzacji w obszarze kodu, środowisk i skalowania.
Oszczędność kosztów
Płacisz tylko za wykorzystane zasoby, jak instancje obliczeniowe, powierzchnię czy bazy danych.
Raporty i optymalizacja
Masz informację o każdej operacji w środowiskach, ich stanie oraz dostęp do monitoringu wykorzystania zasobów.
Udane wdrożenie
Wszystkie linki w serwisie kierują do domeny produkcyjnej
Podczas wdrożenia produkcyjnego niedoświadczeni programiści zapominają o migracji łączy. Jeśli użyli łączy bezpośrednich, muszą je obowiązkowo zmienić na nową domenę.
W bazie danych brak jakichkolwiek odniesień do wersji testowej
Ważne, by procesy produkcyjne nie odnosiły się do wersji testowej. Oznacza to w przybliżeniu, że zarówno nazewnictwo jak i funkcjonowanie powinno zakładać użycie prawdziwych danych produkcyjnych.
Użytkownicy logują się w sposób bezpieczny i utajniony
Certyfikat SSL, CAPTCHA czy weryfikacja dwuetapowa to tylko niektóre z narzędzi wspierających bezpieczeństwo, których używamy w naszych projektach.
Wyczyszczono serwis z treści testowych i demonstracyjnych
Wdrożenie produkcyjne wyklucza użycie jakichkolwiek danych testowych, więc klient powinien otrzymać wersję wolną od przykładowych zdjęć i tekstów czyli zbędnej funkcjonalności.
Wszystkie moduły i wtyczki pracują na prawdziwych danych
Wdrożenia produkcyjne zakładają, że do ich powodzenia niezbędne jest użycie danych wskazujących na prawdziwe usługi jak np. płatności, wysyłka czy informacje o użytkowniku.
Stan serwisu jest monitorowany, tworzone są kopie bezpieczeństwa
Od momentu wdrożenia aplikacja jest pod stałym nadzorem administratora: logi, procesy i sesje stanowią ważną informację o prawidłowym funkcjonowaniu wdrożonych funkcjonalności.
Skontaktuj się z nami
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dostosowaną do specyfiki i potrzeb Twojego biznesu. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.
Zadzwoń: 782 44 58 77 lub napisz: kontakt@lemonova.pl