Do czego służy analityka?
Analiza źródła ruchu przychodzącego
Czy wiesz, skąd przychodzą odwiedzający Twój serwis? Czy posiadasz komplet informacji o tym, co sprawiło, że trafili właśnie na Twoją ofertę? Dzięki analityce poznasz motywację Twoich odbiorców oraz dowiesz się, co zainteresowało ich w Twoim serwisie.
Definiowanie mapy przepływu odwiedzin
W jaki sposób odwiedzający poruszają się po Twojej stronie lub sklepie? Co klikają? Czego nie klikają? Czy na którejś podstronie zostają dłużej? Dzięki rozbudowanym raportom analitycznym możesz dokładnie prześledzić ścieżki odwiedzin użytkowników.
Analiza i likwidacja “wąskich gardeł”
Strony “duchy”, strony błędów, linki donikąd… Dzięki analityce dowiesz się, gdzie leży przyczyna zmarnowanego ruchu odwiedzających. Statystyki wskażą miejsca zatoru ruchu, a dzięki nam uda Ci się te niefrasobliwe miejsca zlikwidować lub poprawić.
Precyzowanie wartościowych celów
Sam serwis internetowy nigdy nie jest celem sam w sobie. Użytkownicy szukają konkretnej informacji. Jeśli jej nie znajdą, błyskawicznie opuszczą Twoją stronę, lub co gorsza nie dokonają zakupu w sklepie. Pomożemy Tobie określić jasne cele dla odwiedzających.
Optymalizacja zapytań i linków
W połączeniu z SEO i płatną reklamą w sieci wyszukiwania analityka stanowi bogate narzędzie do zastosowań marketingowych. To właśnie raporty analityczne pozwalają zweryfikować nasze działania reklamowe i ich wpływ na decyzje zakupowe odbiorców.
Ukierunkowanie na sprzedaż
Lejki sprzedażowe doskonale odzwierciedlają to, w jaki sposób powinieneś monetyzować swój serwis internetowy. Mądrze kieruj ruch na stronie tak, by użytkownicy szybko dotarli do Twojej oferty i dokonali zakupu. Dzięki analityce przyspieszysz ten proces!
Skontaktuj się z nami
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dostosowaną do specyfiki i potrzeb Twojego biznesu. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.
Zadzwoń: 782 44 58 77 lub napisz: kontakt@lemonova.pl