- Swiss Krono Sp.z.o.o.
ul. Serbska 56, 68-200 Żary
Sieć przedstawicieli handlowych, architektów i projektantów posiada nieaktualną ofertę produktów firmy SwissKrono. Wzorniki, listki z dekoracji i materiały prezentacyjne są nieaktualne,a informacja o stanie oferty dociera do producenta z opóźnieniem. Powoduje to błędy w informacji o dostępności produktów.
Elementy projektu
- Projekt graficzny
- Szablon HTML
- Aplikacja web
- Strona internetowa
Zaangażowanie zespołu
- Front-end developer
- Back-End developer
- Project manager
- Tester / QA
Zastosowane technologie
- CakePHP
- jQuery
- HTML
- CSS
- JavaScript
- PHP
- Symfony
- Bootstrap
Użyte narzędzia
- Zeplin
- Serwer LemoHost
Sytuacja w firmie klienta
Sieć przedstawicieli handlowych, architektów i projektantów posiada nieaktualną ofertę produktów firmy SwissKrono. Wzorniki, listki z dekoracji i materiały prezentacyjne są nieaktualne, a informacja o stanie oferty dociera do producenta z opóźnieniem. Powoduje to błędy w informacji o dostępności produktów.
Etapy prac
Właściwa informacja o tym, gdzie znajdują się materiały reklamowe w sieci przedstawicielskiej to żmudna praca przy utrzymywaniu bazy danych placówek handlowych. Nie tylko oznacza to zapisywanie wszelkich wysyłek, ale i stały kontakt z przedstawicielami tylko po to,
by określić braki w materiałach takich jak wzorniki i listki kolorystyczne. Aby bardziej precyzyjne analizować dystrybucję i eksploatację materiałów prezentacyjnych, np. wzorników podłóg, wspólnie z firmą SwissKrono przygotowaliśmy koncepcję śledzenia z pomocą kodu QR.
W oparciu o system oznaczania materiałów nalepkami z kodem przygotowaliśmy dla klienta, wiodącej w Europie firmy produkującej podłogi i płyty meblowe aplikację, która pozwala kontrolować prezentację w sieci dystrybucji. Aplikacja dla wzorników pozwoliła przede wszystkim wydawać gotowe do druku nalepki z kodami QR, oraz śledzić ich dystrybucję.
Dzięki systemowi odczytu kodów, producent podłóg stale otrzymuje informację o tym, jaki wzornik jest w użyciu. Pozwala to między innymi ciągle wymieniać ofertę próbników na nowe, oraz śledzić ich umiejscowienie u architektów, projektantów i w sklepach partnerskich.
Co zyskał klient zatrudniając Lemonovą
Praca, materiały i czas. Dzięki śledzeniu kodów liczba kontaktów została ograniczona do minimum handlowego i pozwoliła skupić się na właściwej pracy osobom odpowiedzialnym za zarządzanie siecią partnerską. Baza wzorników znacznie przyspieszyła pozyskiwanie informacji o aktualnym stanie oferty oraz szybkim wprowadzaniu i usuwaniu nowych produktów. Dzięki temu klienci odwiedzający punkty sprzedaży otrzymują bardziej aktualną ofertę niż dotychczas. Margines błędu w zakresie produktu wycofanego z oferty zmniejszył się kilkukrotnie.