• Jakob!
  • ul. Płowiecka 51, 04-501 Warszawa
    jakob.pl

Prowadzenie sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem, gdy oprogramowanie kuleje, a podstawowe funkcje sprawiają trudności. Potrzeba wówczas doświadczonej firmy, który doradzi, naprawi błędy i właściwie poradzi sobie z obsługą techniczną codziennych zadań. 

Elementy projektu

  • Szablon WordPress
  • Wdrożenie WordPress
  • Optymalizacja
  • Serwis strony

Zaangażowanie zespołu

  • WordPress Developer
  • SEO Specialist
  • Tester / QA

Zastosowane technologie

  • WordPress
  • JavaScript
  • HTML
  • CSS
  • jQuery
  • WooCommerce
  • Bootstrap

Użyte narzędzia

  • Zeplin
  • Serwery LemoHost

Sytuacja w firmie klienta

WooCommerce jako oprogramowanie sklepu internetowego w zamyśle jest proste w obsłudze, jednak z czasem przyrasta ilość modułów, którymi trzeba zarządzać oraz błędów, które należy naprawić. Dotychczasowy usługodawca nienależycie wykonywał zadania serwisowe i sklep powoli stawał się trudny w użytkowaniu i prowadzeniu.

Etapy prac

Należało zidentyfikować obszary prac, jak np. poprawki front-end, mechanizmy zakupowe, czy UX/UI w panelu administracyjnym. Następnie przeprowadziliśmy kompleksowe prace naprawcze wg stopnia ważności i pilności oraz wyczyściliśmy oprogramowanie ze zbędnych funkcjonalności i danych. Przed rozpoczęciem stałej obsługi serwisowej zoptymalizowaliśmy serwis dla wyszukiwarek oraz przenieśliśmy całość internetowej działalności firmy Jakob! na nasze serwery. Migracja pozytywnie wpłynęła na czas ładowania sklepu.

Co zyskał klient zatrudniając Lemonovą

Dzięki profesjonalnej obsłudze, która wynika z wieloletniego doświadczenia, klient osiągnął tzw. “święty spokój” – prowadzenie serwisu stało się łatwiejsze, zniknęły bolączki źle zaprojektowanego szablonu, a sam sklep otwierał się szybciej.