Imagination is everything

Development driven by imagina...|

We constantly seek out a possibility to create

Keep up with us and receive news updates on our products and services

Creations

We constantly seek out what is best in us and around us so we can enrich the expression.

Advertising

We accumulate what is best in your industry and reach the very customers who need it.

Education

We learn and we teach our best. Knowing more is our primal business instinct.

Lemonova Creative Agency

since 2016

To enrich the present with constant improvement is to learn more, adapt closer, and interact with what 's unsure.

Read more

We develop websites with a non-standard approach. If there is something you can imagine, there's always a way to do it.

We provide tools for online sales automation and help you achieve your marketing and advertising goals

Allow your customers to find you in the right time and the right place. Never miss any opportunity again.

Our portfolio

Let our customers and projects speak for themselves. The proof of a work done is a permanent gratification.

See all our clients »
Kwiatuszkarnia Gubin
Serwis internetowy
Introszal.pl
Sklep internetowy
Bachanalia GO
Aplikacja WEB
Biegostacja
Serwis internetowy
Swiss Krono
Aplikacja Web

Partner with us to reach the new approach.

We help your implement your ideas and get your customers to find you and work with you on a more constant basis.

Our process of design

Idea and Concept

We learn your business and your customers to deliver more than just a vision. We deliver practical tools.

Design and Code

Based on our consultation with the client, we design the concept and implement the best possible approach.

Test and Launch

In order to deliver the best, we constantly monitor the implementation and measure the impact of our projects.

Latest news

Tuesday, 9 October 2018

Kościelne public relations według Smarzowskiego - o filmie Kler

Kościół to jedna z najstarszych instytucji na świecie, zaraz obok struktur państwa. Niejedna agencja PR mogłaby pozazdrościć zarówno budżetu, liczby zatrudnionych, jak i doświadczenia Kościoła w budowaniu marki na coraz to trudniejszej przestrzeni odbiorców. Jednak jak pokazuje czas, nadążanie za zmianami w społeczeństwach nie jest domeną wiary, która chce niejako pozostać wierna swym pierwotnym założeniom. Czy warto więc nadrabiać niedoskonałości dobrym PRem?

Friday, 28 September 2018

Lemonova gości na 33. Czwartku Social Media w Szczecinie

33. Czwartek Social Media to wydarzenie organizowane przez organizację Czwartkowe Spotkania Social Media Szczecin. Celem spotkań miała być dyskusja i panel gościnny w tematyce mediów społecznościowych ale jak to już bywa... nie obyło się bez poruszania tematyki wokół promocji, reklamy i technologii. My gościliśmy na 33 takim spotkaniu i jesteśmy wdzięczni za bazę wiedzy i ciekawe komentarze i pytania!

Monday, 18 June 2018

Technologia 4K oraz UltraHD, czyli coś nowego w ekranie telewizora

Coraz częściej można usłyszeć o najnowszej technologii obrazu 4K UHD czy też UltraHD. Był to temat szczególnie głośny w ostatnim czasie, gdy sklepy elektroniczne prześcigały się z ofertami telewizorów przed piłkarskimi Mistrzostwami Świata. Czy opłaca się dokonywać zakupu nowego telewizora teraz? Czy warto poczekać z zakupem? Czym są te technologie?