Nowość w ofercie: oszczędzaj na stronie internetowej dzięki abonamentowi na www

Własna strona www to dla każdej firmy wydatek. Szczególnie jeśli mamy na myśli jednorazowe wykonanie projektu graficznego, przygotowanie składu strony, oprogramowanie funkcjonalności i wdrożenie jej na serwer. Z tego względu inwestycja we własną witrynę może budzić obawy o zwrot z inwestycji. A co, jeśli potraktujemy stronę www tak jak każdy inny zasób w firmie?

Czytaj dalej

Strona internetowa - pieniądze wyrzucone w błoto czy opłacalna inwestycja?

Niejednokrotnie podczas rozmów o zaistnieniu w sieci, firmy decydują się na zbudowanie strony internetowej. Dla wielu właścicieli firm, własna witryna oznacza niemały koszt, przez co traktuje się ją jako niechciany koszt. Czy każda firmowa strona to rzeczywiście zmarnowane pieniądze?

Czytaj dalej

Zapraszam Was na szkolenie pod tytułem "Pieniądze szczęścia nie dają"

Urokliwa i sympatyczna reklama Pracuj.pl opisuje dość powszechny obraz w polskich firmach. Przedstawia schemat który idealnie wpasowuje się w realia, a na dodatek uwypukla problem z migracją zawodową.

Czytaj dalej
Pusta mównica w kościele

Kościelne public relations według Smarzowskiego - o filmie Kler

Kościół to jedna z najstarszych instytucji na świecie, zaraz obok struktur państwa. Niejedna agencja PR mogłaby pozazdrościć zarówno budżetu, liczby zatrudnionych, jak i doświadczenia Kościoła w budowaniu marki na coraz to trudniejszej przestrzeni odbiorców. Jednak jak pokazuje czas, nadążanie za zmianami w społeczeństwach nie jest domeną wiary, która chce niejako pozostać wierna swym pierwotnym założeniom. Czy warto więc nadrabiać niedoskonałości dobrym PRem?

Czytaj więcej ...
33. czwartek social media

Lemonova gości na 33. Czwartku Social Media w Szczecinie

33. Czwartek Social Media to wydarzenie organizowane przez organizację Czwartkowe Spotkania Social Media Szczecin. Celem spotkań miała być dyskusja i panel gościnny w tematyce mediów społecznościowych ale jak to już bywa... nie obyło się bez poruszania tematyki wokół promocji, reklamy i technologii. My gościliśmy na 33 takim spotkaniu i jesteśmy wdzięczni za bazę wiedzy i ciekawe komentarze i pytania!

Czytaj więcej ...
tv, watching

Technologia 4K oraz UltraHD, czyli coś nowego w ekranie telewizora

Coraz częściej można usłyszeć o najnowszej technologii obrazu 4K UHD czy też UltraHD. Był to temat szczególnie głośny w ostatnim czasie, gdy sklepy elektroniczne prześcigały się z ofertami telewizorów przed piłkarskimi Mistrzostwami Świata. Czy opłaca się dokonywać zakupu nowego telewizora teraz? Czy warto poczekać z zakupem? Czym są te technologie?

Czytaj więcej ...
coffee, meeting, morning, cup

Kawa na ławę, czyli kilka słów o wiernym towarzyszu poranka

Tego produktu tak naprawdę przedstawiać nie trzeba. Warto jednak podkreślić jego rangę. Najpopularniejszy śniadaniowy napój, drugi towar eksportowy świata, wierny towarzysz każdego poranka. Spożywany nawet kilka razy dziennie przez większą część populacji na świecie, cieszący się wielkim i stale rosnącym zainteresowaniem także w Polsce. Po prostu, kawa.

Czytaj więcej ...
Pisanie bloga to interesujące hobby

8 głównych zasad dobrego artykułu na bloga

Pisanie bloga, nawet o tematyce nam bliskiej, wcale nie jest prostą sprawą. Możemy wiedzieć wszystko o pasjonującej nas branży, ale umiejętności pisania zweryfikują, czy blog jest dla nas najlepszym rozwiązaniem. Wiele osób decyduje się na bloga wtedy, gdy opanowują daną działalność tak dobrze, że chcą podzielić się wiedzą i doświadczeniem.

Czytaj więcej ...

Ładny i przejrzysty e-sklep, czyli niezbędnik internetowego sprzedawcy

Otwarcie sklepu internetowego to często doskonały pomysł na pozyskanie dodatkowego klienta, szczególnie z odległych terenów. Proces ten wymaga dopracowania szczegółów, by był efektywnym narzędziem sprzedaży. Klienci kupują oczami i korzystając ze sklepu internetowego, szukają wygodnych i prostych rozwiązań. Na czym więc przede wszystkim się skoncentrować? Jakie aspekty należy dopracować?

Czytaj więcej ...
Oszczędzanie na promocji w Internecie

Marketing w Internecie kompletnie za darmo?

Budżety, kampanie, portfele, projekty, ROI, CPV, CPC... Sporo osób marketing w Internecie kojarzy przede wszystkim z wysokim kosztem, który trudno zmierzyć. Wielu początkujących przedsiębiorców obawia się, że każdorazowo myśląc o promocji w Internecie będzie musiało zabudżetować spory koszt, nie wiedząc do końca, jak zwróci się inwestycja. Czy jest możliwe, by w Internecie promować się bezpłatnie?

Czytaj więcej ...
Web Development

Co powinien umieć każdy web developer?

Rynek IT w Polsce pod względem HR jest dziś dojrzały i stabilny. Rozmaite stanowiska od Junior Web Developera po Inżyniera Oprogramowania zapewniają pracę w środowiskach rodaków i międzynarodowych. Taki stan rzeczy zawdzięczamy przed wszystkim dynamicznemu rozwojowi IT, współpracy z zagranicą, oraz odważnym projektom finansowanym ze środków prywatnych i kapitałów typu venture.

Czytaj więcej ...
business, shoes, professional, elegance, carpet

7 grzechów głównych sprzedawcy

Sprzedaż jest nieodłączną częścią każdego biznesu. By skutecznie pozyskać klienta i budować z nim relacje, trzeba przejść przez cały proces sprzedaży, aż do zatwierdzenia zlecenia. Warto więc zastanowić się, jakich błędów się ustrzec, aby uniknąć utraty klienta. Każda branża rządzi się swoimi prawami, ale w każdej z nich występują takie same wartości, których brak przestrzegania wiąże się z ryzykiem fiaska biznesowego.

Czytaj więcej ...
Marketing automation w praktyce dla małych firm

Classic Marketing vs Marketing Automation dla małej firmy i nie tylko

Klasyczny marketing oparty na relacjach budowanych osobiście podczas spotkań z klientem to jedno, a rozwój technologii - całkowicie inna sprawa. Już od lat bardzo wiele relacji buduje się telefonicznie lub cyfrowo - niezależnie od miejsca, czasu i dostępnych zasobów. Nie oznacza to, że porzuciliśmy tradycyjne metody budowania relacji. W pewnym sensie odzwierciedliliśmy sposób nawiązywania i utrzymania kontaktu z klientem w cyfrowym świecie.

Czytaj więcej ...