Kampanie E-Mail

Optymalizujemy kampanie e-mail dla produktów i usług. Codziennie prowadzimy wysyłkę komponowanych i użytecznych wiadomości dla konkretnych grup i segmentów odbiorców.

E-mail marketing, często postrzegany jako narzędzie do spamowania skrzynki pocztowej tak naprawdę jest niezwykle użytecznym i skutecznym narzędziem pozyskiwania i informowania klientów. Aby odróżnić śmieciową korespondencję od wartościowej treści należy budować kampanie w oparciu o zmienne środowiskowe branży i rynku.

Doświadczenia rynkowe z e-mail marketingiem pokazują, iż od kilku lat reklama poprzez pocztę elektroniczną znów nabiera swojego dawnego uroku. Jednak aby przynosiła korzyści, musi być przeprowadzona z uwzględnieniem kilku podstawowych zasad:

  • Wysyłamy e-maile stargetowane do potwierdzonej listy odbiorców
  • Budujemy i zarządzamy bazami subskrybentów w oparciu o zasady bezpieczeństwa w sieci
  • Przygotowujemy kampanie skierowane do konkretnych segmentów
  • Tworzymy procesy informacyjne na podstawie kryteriów odbioru

Kampanie elektroniczne cechuje dziś o wiele większy respekt do prywatności. Rozwój technik antyspamowych, serwerów poczty i dostawców usług pocztowych sprawił, iż dziś należy spełnić szereg warunków, aby poczta była odczytana. Nikt nie chce dostawać nieproszonych wiadomości, szczególnie, jeśli są to konkretne oferty finansowe.

E-Mail Marketing Campaigns

Jak budować bazę subskrybentów?

Z doświadczenia wiemy, iż najważniejszym budulcem kampanii e-mail jest właściwie dobrana i zarządzana baza e-mail. Adresy muszą pochodzić z wiarygodnego źródła, a ich właściciele muszą wyrazić zgodę na otrzymywanie oferty. W przeciwnym wypadku naruszamy na szwank nie tylko dobre imię firmy, ale także pozbywamy się długotrwale możliwości interakcji z klientem.

Dlatego też bazy marketingowe muszą być stale aktualizowane o współczynnik odrzuceń i odczytu. Odbiorca musi mieć także możliwość wypisania się z listy subskrypcyjnej, jeśli nie życzy sobie więcej otrzymywać wiadomości.

Bazy e-mail marketingu to także stałe monitorowanie efektów kampanii, a więc nadzór nad tym ile wiadomości zostało odczytanych, w jakie linki użytkownicy kliknęli, a jakie treści są pomijane lub odrzucane.

Buduj z nami efektywne strategie e-mail marketingu!