Wideo

Wideo jest najskuteczniejszym środkiem przekazu emocji. Udostępnia do tego najwięcej treści w jednym czasie. Materiały wideo z roku na rok zyskują na popularności. Myśląc o promowaniu się poprzez multimedia, warto ukierunkować się na tworzenie filmów.

Wideo króluje w sieci

Materiały wideo stały się w ostatnich latach dominującym środkiem komunikacji marketingowej. Jednym z powodów jest większa wiarygodność nadawcy oraz możliwość przekazania większej liczby informacji w krótszym czasie. Korzyścią jest sama atrakcyjność różnych form przekazu, gdzie oprócz obrazu dochodzą również dźwięk i tekst. Łatwiej zapamiętuje się komunikat i pamięta przez dłuższy czas.

Możliwość prezentacji firmy i jej produktów

Wideo jest doskonałym rozwiązaniem do zbudowania pozytywnego obrazu firmy oraz przedstawienia jej produktów w jak najlepszym świetle. Nakręcony materiał pozwoli przedstawić, jak prosperuje cała firma lub określony jej dział. Można to wykorzystać, udostępniając film w sieci lub prezentując go przy różnych spotkaniach, wystawach, prezentacja, targach. W gąszczu różnych materiałów promocyjnych, takie wideo może doskonale odnaleźć się jako bardziej atrakcyjny i wyróżniający się środek przekazu, nie wymagający przy tym aż tak wielkiego stopnia uwagi odbiorcy. Łatwiej też wychwycić kluczowe hasła lub wartości, gdyż przedstawione w takim formacie mogą być czytelniejsze i przyswajalne na dłuższy czas.