5 najczęściej oglądanych reklam w serwisie YouTube w 2017 roku

REKLAMA TV
Najpopularniejsze reklamy w 2017 roku na YouTube

Faworytem wśród najczęściej oglądanych reklam okazała się produkcja z Indii. Reklama "Zadbamy o Ciebie, gdziekolwiek jesteś" firmy Samsung to zobrazowanie problemu, który wiąże się z telefonią komórkową i serwisowaniem sprzętu. W Indiach miejscowości są od siebie oddalone o wiele kilometrów, więc naprawa telefonu, podstawowego środka komunikacji czy telewizora, przysparza wielu kosztów i problemów.

Samsung postanowił zaradzić temu, lub choćby podejść do wyzwania, wysyłając 535 ciężarówek z obsługą techniczną (SVC - Samsung India Service) tam, gdzie nie dociera serwis. Firma promuje tę inicjatywę, poprzez poruszającą serca reklamę video w serwisie YouTube, którą w pierwszych 2 tygodniach ogląda 55 milionów osób. Brzmi to nieco groteskowo, ale grupa niewidomych dzieci przy telewizorze zdobyła uznanie nie tylko społeczności Indii.

 

Miejsce drugie to reklama gry mobilnej Clash Royale, która w grudniu miała na koncie 110 milionów odtworzeń. W popularności reklamy pomógł sam Internet i promowanie spota w sieciach partnerskich. Sama animacja trwa jedynie 49 sekund i jest splotem zabawnych następstw wystrzelonej przez zawodnika strzały z łuku.

 

Na trzecim miejscu znajduje się nie tyle reklama, co ciekawa produkcja krótkometrażowa o tym jak wykorzystać potencjał piłek ping-pongowych i elementów otoczenia by stworzyć interesujący materiał. Sama idea nie jest nowa. Bardzo często projektanci domino korzystają z zewnętrznych pomocy. Tutaj widzimy ekipę Dude Perfect wykonującą trudne i angażujące sztuczki z piłeczkami do tenisa stołowego.

 

Publikowana też w Polsce reklama nowego zapachu od Diora, z udziałem pięknej Natalie Portman, to czwarte miejsce najczęściej oglądanych reklam na YouTube w 2017 roku. Co ciekawe reklama ta pokazuje nie tylko produkt, ale i umiejętności aktorskie Portman, a całość ozdobiona jest w tle utworem Chandelier w wykonaniu Sia. Spot jest częścią kampanii, która łączy w sobie elementy wyrafinowanej sztuki i nowatorskich zastosowań zapachu.

 

Na miejscu 5-tym znajdujemy reklamę piwa Budweiser, które w zdecydowany sposób odwołuje się do historii Ameryki - Ameryki przybyszów, imigrantów, idei i budowania tradycji od nowa. Reklama opowiada historię twórcy piwa Budweiser, który wyrusza do Ameryki w poszukiwaniu miejsca dla swojego trunku.